قیمت طراحی سایت

بدون شک، قیمت طراحی و توسعه وبسایت ها بسیار متفاوت است. این تفاوت‌ها بیشتر به مهارت‌ها و کیفیت کار انجام شده برمی‌گردد. یک وبسایت با کیفیت بالا و طراحی حرفه‌ای نیازمند تخصص و تجربه است. به همین دلیل، مهارت‌های توسعه‌دهنده و طراح وب تاثیر مستقیمی در تعیین قیمت دارند.

در حالت کلی، ویژگی‌هایی مثل پیچیدگی پروژه، اندازه وبسایت، نیازهای ویژه و زمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه، اهمیت دارند. هرچه پروژه پیچیده‌تر و ویژگی‌های بیشتری داشته باشد، قیمت طراحی وب بیشتری را به همراه خواهد داشت.

به همین دلیل است که لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس متفاوت است و پیشنهادات متفاوتی به شما داده می شود.

تعرفه ها

کدوم سایت مناسبت شماست؟

توضیحات و بخون و شماره تماس را وارد کن تا باهات تماس بگیریم. یا میتونی به شماره پشتیبانی وب‌شایت پیام بدی.

طراحی سایت پایه

شروع قیمت از ‌ 12 ‌‌ 10 میلیون تومان

طراحی سایت حرفه ای

شروع قیمت از ‌ 17 ‌‌ 15 میلیون تومان

طراحی سایت VIP

شروع قیمت از ‌ 21 ‌‌ 19 میلیون تومان

هزینه ساخت یک وبسایت از کدام روش مقرون به صرفه‌تر است؟

در ابتدا باید بدانیم اصلا چگونه میتوانیم سایت بسازیم؟

–  برنامه نویسی اختصاصی :  یکی از روش‌های راه‌اندازی سایت، طراحی با استفاده ازبرنامه نویسی است؛ هزینه این روش بسیار بالا بوده (از 20 میلیون به بالا) و راه‌اندازی سایت با استفاده از برنامه نویسی زمان بسیار زیادی از شما می‌گیرد. همچنین اگر به دست فرد کاملا متخصص سپرده نشود مشکلات بسیاری به بار خواهد آورد؛ به همین دلیل این روش درصورتی که بودجه زیادی دارید یا کسب و کار شما در فضای آنلاین بسیار گسترده است پیشنهاد میشود.

 

وردپرس : روش بعدی برای ایجاد یک وبسایت، استفاده از سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس است. وردپرس یک پلتفرم محبوب و قدرتمند برای ساخت و مدیریت وبسایت‌ها است. این سیستم مدیریت محتوا به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی محتوای وبسایت خود را بروزرسانی کنید. با وردپرس، می‌شود وبسایت‌های حرفه‌ای با ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد ساخت. این سیستم مدیریت محتوا ابزارهای مختلفی را برای سفارشی‌سازی وبسایتتان ارائه می‌دهد، از جمله تمامی امکانات فروشگاه آنلاین، فروش محصولات فیزیکی و آنلاین ، صدور فاکتور ، فرم‌های تماس، ابزارهای تجزیه و تحلیل ، ایجاد سامانه پیامکی و … . و حتی شما بدون داشتن دانش برنامه نویسی، میتوانید وبسایت خود را به راحتی مدیریت کنید.

 

سایت ساز : روش بعدی طراحی سایت، استفاده از سایت ساز است که هزینه آن نیز از دیگر روش‌های راه‌اندازی پایین‌تر است. ولی نسبت به دو روش دیگر محدودیت بیشتری دارد.

 

در نتیجه اگر بودجه خیلی بالایی ندارید و در عوض امکانات یک وبسایت حرفه ای را میخواهید، وردپرس روش بهترین و روش راه‌اندازی سایت برای شماست است. با استفاده از وردپرس، شما می‌توانید به سرعت و با کمترین هزینه یک وبسایت حرفه‌ای ایجاد کنید و بر اساس نیازهای خود تنظیمات لازم را انجام دهید.

قیمت طراحی سایت به چه امکاناتی بستگی دارد؟

قیمت یک وبسایت تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد. از جمله مهم‌ترین عوامل می‌توان به این موارد اشاره کرد:

نوع وبسایت

آیا شما به یک وبسایت ساده شخصی ، دانشجویی نیاز دارید یا یک فروشگاه آنلاین یا سیستم مدیریت محتوا؟ هر کدام از این انواع ، نیازمند سطح های مختلف توسعه و امکانات هستند.

طراحی سفارشی یا قالب آماده

 آیا می‌خواهید یک طراحی منحصر به فرد داشته باشید یا از یک قالب آماده (مثل دیجی کالا) استفاده کنید؟ طراحی سفارشی هزینه بیشتری دارد.

نوع و حجم هاست

هاست فضایی است که وبسایت‌ در آن قرار می‌گیرند تا افراد بتوانند آن‌ها را در اینترنت مشاهده کنند. هزینه هاست به نوع و مقدار آن بستگی دارد. نوع هاست می‌تواند اشتراکی، اختصاصی، نیمه‌اختصاصی، ابری، دانلود و …. باشد. هرکدام قیمت خاص خود را دارند. همچنین حجم هاست مورد نیاز شما نیز در قیمت تاثیرگذار است.

نوع دامنه

دامنه‌ها انواع مختلفی دارند، هرکدام هزینه مخصوص به خود را دارند. همچنین دامنه‌ها پسوندهای مختلفی مثل com، ir، net، org، info و … دارند که هرکدام قیمت متفاوتی دارند. به عنوان مثال، هزینه پسوند com از پسوند ir بالاتر است.”

تعداد صفحات و محتوا

 هر چه تعداد صفحات و محتوا بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای طراحی و توسعه لازم است.

امکانات ویژه برای وبسایت

 اضافه کردن امکانات خاص مانند چت آنلاین، سایت دو زبانه، اتصال به اپلیکیشن،  چندفروشندگی و … هزینه را افزایش می‌دهد.

نیاز به توسعه سفارشی

 در صورتی که نیاز به کدنویسی و توسعه‌های خاص داشته باشید، هزینه بیشتری را پیش خواهید داشت.

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو(سئو)

 این عمل بهینه سازی ، امتیاز سایت و برند شمارا نزد گوگل افزایش میدهد و موجب فروش زیاد و شناخته شدن برند شما میشود. 

جاده هوشمند به دنیای اینترنت

وب شایت

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
حوزه فعالیت*
شماره تلفن*